اخبار دنیای نشر, اخبار فرهنگی، ادبی، هنری ایران, اخبار فرهنگی، ادبی، هنری جهان, اخبار مشق شب, مولف ها

«سِرشُدگی» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

«سِرشُدگی» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

کتاب «سِرشُدگی» نوشته سمانه جواهرفروش فردا سه شنبه ۲۶ اردیبهشت در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار مشق شب و به نقل از خبرنگار مهر، کتاب «سِرشُدگی» نوشته سمانه جواهرفروش توسط انتشارات مشق شب فردا سه شنبه ۲۶ اردیبهشت در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران رونمایی می‌شود.

در بخشی از کتاب «سِرشُدگی» آمده است؛

زخم‌هایی که در زندگی ما را به رنج‌های پی‌درپی می‌کشانند، ناگزیر ما را به نقطه سِرشُدگی از نوع خودآگاهی می‌رسانند.حال آنکه متوقف ماندن در سِرشُدگی، پیامدی چون مرداب و عبور از آن به جهت رشد و شکوفایی پیامدی چون نیلوفری در مرداب خواهد داشت.

ابتدا در کتاب عنوان می‌کنیم که آدمی از چه چیزهایی به مرحله سِرشدگی می‌رسد و سپس به حالات سِرشدگی و واکنش‌هایی که بعد از آن در ما ایجاد می‌شود پرداخته‌ایم.

ریشه‌ این زخم‌ها که به سِرشدگی منتهی می‌شود را بررسی می‌کنیم و در آخر به این مهم می‌رسیم که در زندگی ناگزیر از رنج و درد و زخم‌هایی هستیم که برای مان بغرنج است. در تکرر این رنج‌ها به سرشدگی رسیده و در اکثر مواقع خودمان را به تغافل می‌زنیم تا بتوانیم به زندگی ادامه دهیم اما بهتر است در این تغافل، راکد نمانیم و زمینه‌های رشد را برای خود مهیا کنیم. به بیانی دیگر، از دل رنج‌هایمان گنج بیاییم.

مراسم رونمایی از کتاب «سِرشُدگی» روز سه شنبه ۲۶ اردیبهشت ساعت ۱۵ تا ۱۸ توسط انتشارات مشق شب در غرفه این‌ناشر در محل شبستان، راهروی ۱۹، غرفه ۶، در سی و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می‌شود.

بازگشت بە لیست

1 فکر در مورد “ «سِرشُدگی» در نمایشگاه کتاب رونمایی می‌شود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


3 × نُه =