اخبار دنیای نشر, اخبار کارگاه های مهارت زندگی, اخبار مشق شب, کارگاه‌های مهارتی

ما وطن را مشق می‌کنیم

ما وطن را مشق می‌کنیم.

ما وطن را مشق می‌کنیم.
کارگاه آموزش آداب معاشرت، روابط اجتماعی، خودآگاهی، تعارض کودکان و نوجوانان با والدین، کنترل خشم، استرس و مدیریت روابط بین فردی و اجتماعی و سایر مهارت‌های زندگی که در غالب کارگاه‌های مشق زندگی در روستاهای مناطق مختلف برگزار می‌شد، کودکان و نوجوانان و اولیای روستای حسن آباد که در جنوب شهرستان دامغان و از روستاهای هم جوار جاده کویری دامغان به اصفهان است میزبان همکاران کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و خانه تسنیم بودند.


کارگاه‌های یاد شده در محل مسجد روستای حسن آباد برگزار شد.
همکاری روحانی مسجد و همکارانشان شایان توجه و سپاس بود و پذیرش بهتر و بیشتر خانواده‌ها و کودکان و نوجوانان را می‌توان مدیون بستر سازی و توضیحات داده شده در روزهای قبل از برگزاری کارگاه دانست.
کمیته فرهنگی اجتماعی خانه تسنیم در همکاری مستقیم و کارآمد با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان و شهرستان طی بیست و دو کارگاه برگزار شده در ماه‌های اخیر می‌کوشد با ایجاد و تقویت مهارت‌های زندگی در موفقیت آینده کودکان و نوجوانان سهیم باشد.

بایسته است در اجماع عقلی، رفتاری و عملی بکوشیم بی توجه به اینکه چه کسانی متولی کارند همراه شویم و کارساز باشیم و در این راه دست هر کسی که دل در گرو تعالی مردم این آبادی بزرگ ایرانِ جان دارد را به مهر می‌فشاریم.

فردا روشن است و این روشنی تیرگی نمی‌داند اگر مهارت هم زیستی و هم‌ اندیشگی در کنار هم را بدانیم، قدم بلندی در مسیر و راه پیش روی برداشته‌ایم.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هفت = 42