اخبار فرهنگی، ادبی، هنری ایران, اخبار مشق شب, کتاب مشق شب, مولف ها

آموزش سلامت جنسی در زنان مبتلا به سرطان پستان

جامعه سالم با زنانی آگاه؛

كتاب “ آموزش سلامت جنسی در زنان مبتلا به سرطان پستان ” منتشر شده است.

مطالبی که در کتاب آموزش سلامت جنسی در زنان مبتلا به سرطان پستان آمده است، جهت آشنایی هر چه بیشتر خوانندگان با اثرات بیماری سرطان پستان، بر سلامت جنسی بیماران و راه‌های سازگاری با اثرات وتغییرات ایجاد شده در وجوه مختلف جنسینگی و سلامت جنسی آنها می‌باشد.

سلامت جنسی در زنان مبتلا به سرطان پستان کتابی است که به زنان مبتلا به سرطان پستان، هرآنچه را باید درباره سلامت جنسی خود بدانند، آموزش می‌دهد.

 وضعیت بدن بیمار پس از درمان سرطان و چگونگی تاثیر سرطان پستان بر زندگی جنسی زنان مبتلا در این کتاب بررسی شده‌اند.

امید است که مطالب این کتاب پاسخگوی پرسش‌های پژوهشی همکاران بوده و همچنین با آگاهی بخشی به بیماران سرطان پستان، آنها را درجهت کنار آمدن با مشکلات به وجود آمده و پیشگیری از آسیب‌های احتمالی یاری کند.

شايان ذكر است، كتاب ” آموزش سلامت جنسی در زنان مبتلا به سرطان پستان” در 134صفحه و قطع رقعی و نوشته: کارول جی لامی کیف ، سارا سی کوچ ، الویت اچ. فیلیپسون وترجمه نویسندگان :نفیسه سید زاده ، دکتر فاطمه زارعی ، دکتر سید علی آذین ، دکتر فضل‌الله غفرانی پور، دکتر لیدا مقدم بنائم با قيمت 140هزار تومان به  وارد بازار كتاب شده است.

متقاضيان می توانند با مراجعه حضوری و تماس تلفنی با دفتر مركزی نشر و پخش كتاب واقع در ميدان انقلاب ابتدای خيابان قدس پلاك سه واحد 11 ؛ تلفن 66962516 نسبت به تهيه كتاب اقدام كنند.

 

.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


هشت − = 7