آثار مشق شب, اخبار دنیای نشر, اخبار فرهنگی، ادبی، هنری ایران, اخبار مشق شب, کتاب مشق شب

آموزش و پرورش رقابتی برندگان کم، بازندگان بسیار

 

کتاب آموزش و پرورش رقابتی برندگان کم، بازندگان بسیار منتشر شد

کتاب آموزش و پرورش رقابتی برندگان کم، بازندگان بسیار به همراه موضوعات قابل تأمل در حوزه آموزش ورقابت به نویسندگی دکتر محمد احمدی‌پور توسط انتشارات مشق شب روانه بازار شد.

خبرنگار آموزش و پرورشِ مشق شب، در گفت و گو با دکتر محمد احمدی پور نویسنده کتاب به بخش های مختلف کتاب، دلیل نگارش و ضرورت مطالعه آن توسط آموزگاران، اولیا و صاحب نظران پرداخت.
احمدی پور در همین راستا گفت: ورود رقابت گرایی در آموزش و پرورش ایران به‌صورت سیستماتیک و علمی با ظهور فلسفه رفتار گرایی در غرب همراه است. بنابراین برای شناخت و بررسی پیشینه ورود رقابت گرایی در آموزش و پرورش ایران می‌بایست در گام نخست نسبت به شناخت اصول و مبانی فکری رفتار گرایان در غرب بپردازیم.

نویسنده کتاب آموزش و پرورش رقابتی در ادامه افزود: با معرفی و تحلیل نظریه‌‌ها، با مشخص کردن بازتاب‌های این رویکرد در آموزش و پرورش ایران نسبت به شناسایی آثار سوء آن بر نظام تعلیم و تربیت کشور و تصحیح آن اقدام نمائیم.

وی گفت:با نگارش این کتاب، بر آن شدم که ضمن شرح وتفضیل موضوع رقابت گرایی در آموزش و پرورش ایران به نقد و تحلیل این رویکرد آموزشی و روشن نمودن زوایای پنهان این شیوه تربیتی و اثرات مخربی که بر روی روح و روان دانش آموزان بر جای خواهد گذاشت بپردازم تا شاید بتوانم قدمی هر چند محدود و ناچیز برای اعتلای نظام آموزشی ایران در حد بضاعت و توان بردارم.

این کتاب در 12 فصل به همراه معرفی منابع و ماخذ با نثری روان و گویا به رشته تحریر در آمده است. کتاب در قطع رقعی و با قیمت ۱۹۵۰۰۰ تومان روانه بازار کتاب شده است.

متقاضيان مي‌توانند با مراجعه حضوري و یا تماس تلفني با دفتر مركزی نشر و پخش كتاب واقع در ميدان انقلاب ابتداي خيابان قدس پلاك سه واحد ۱۱ ؛ تلفن ۶۶۹۶۲۵۱۶ و 66962517 نسبت به تهيه كتاب اقدام كنند.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش − 1 =