آثار مشق شب, اخبار مشق شب, کتاب مشق شب, مولف ها

تدریس موثر ( راهنمای یادگیری ارائه دهندگان خدمات سلامت در دانشگاه‌ها و مراکز یادگیری عالی)

کتاب “تدریس موثر” منتشر شد

کتاب تدریس موثر ، راهنمای یادگیری برای ارائه دهندگان خدمات سلامت در دانشگاه ها و مراکز یادگیری عالی به رشته تحریر درآمده است.

به گزارش خبرنگار مشق شب، کتاب تدریس موثر که با ترجمه دکتر آزیتا گشتاسبی، مریم نعمت اله زاده و زیبا مزاری تألیف شده است راهنمایی مناسب برای ارائه دهندگان خدمات سلامت در تمامی زمینه ها است.

رضا هوشمند مدیر مسئول انتشارات مشق شب گفت: ترجمه موفق ترجمه‌ای است که در آن اشراف به زبان مبدا یا همان زبان اصلی متن و تسلط بر زبان مقصد یا همان زبان برگردانده شده ملموس و بارز باشد. در عین حال مهارت و آگاهی در محتوای اثر ضرورتی انکارپذیر می‌باشد. ترجمه‌ای ماندگار خواهد بود که پشت برگردان لغات زبان شناسی ماهرانه‌ای را با خود همراه داشته باشد.

وی افزود: این کتاب با مهارت و استادی مترجم در علم و دانشی به فارسی برگردانده شده که به‌کارگیری اصطلاحات، کاربرد واژه‌ها، واحدهای اندازه‌گیری و نام‌ها و نشان‌ها در جای مناسب خود بیانگر مفهوم واقعی اثر است.

هوشمند خاطرنشان کرد: مطالعه کتاب تدریس موثر از این رو توصیه می‌شود که به شهادت روانی و گویایی تسلسل مطالب حاوی سه اصل و بنای بنیادین ترجمه پایبند بوده و در واقع مترجمان علاوه بر شناخت کافی در زبان‌شناسی متن اصلی زبان و برگردان آن دانش آموخته دانش پزشکی بوده و در واقع کار بلد و کارشناس آموزش و … می‌باشند.

در جمع بندی این کتاب آمده است شما می توانید دوره درسی خود را با استفاده از جمع آوری پیوسته اطلاعات و قضاوت در مورد تدریس خود پایش کنید. سعی کنید اطلاعاتی در مورد محتوا، زمینه، فرایند و نتایج تدریس خود جمع آوری کنید.

با مطالعه کتاب تدریس موثر شما قادر خواهید بود تدریس خود را پایش و اصلاح و به نکات کاربردی پی ببرید.

لازم بذکر است؛این كتاب در قطع وزیری و با قیمت  300000تومان توسط انتشارات مشق شب منتشر شده است.

متقاضيان مي‌توانند با مراجعه حضوري و تماس تلفني با دفتر مركزي نشر و پخش كتاب واقع در ميدان انقلاب ابتداي خيابان قدس پلاك سه واحد 11 ؛ تلفن 66962516 نسبت به تهيه كتاب اقدام كنند.

 

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


× هفت = 49