اخبار دنیای نشر, اخبار فرهنگی، ادبی، هنری ایران, اخبار مشق شب

فراخوان مناقصه آماده‌سازی هنری کتاب‌های درسی منتشر شد

فراخوان مناقصه آماده‌سازی هنری کتاب‌های درسی منتشر شد

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی از انتشار فراخوان مناقصه آماده‌سازی هنری کتاب‌های درسی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مشق شب به نقل از گروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محمد علوی‌تبار معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی اظهار کرد: در راستای ارتقای هنری کتاب‌های درسی مبتنی بر تألیف و آماده‌سازی هنری کتاب‌های درسی با رویکرد شوق‌آوری در نسل نوجوان و جوان، سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی در نظر دارد فراخوان ارزیابی کیفی تهیه فهرست کوتاه مناقصه‌گران آماده‌سازی هنری کتاب های درسی به شماره  (سیستمی)2002003066000009 را از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت برگزار کند.

وی ادامه داد: تمام مراحل برگزاری فراخوان از دریافت و تحویل اسناد فراخوان تا بازگشایی پاکت‌ها از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) به آدرس  https://www.setadiran.ir انجام خواهد شد.

علوی‌تبار افزود: متقاضیان شرکت در فراخوان در صورت عدم عضویت در سامانه، نسبت به ثبت‌نام و دریافت گواهی امضای الکترونیکی (به صورت برخط) برای تمام صاحبان امضای مجاز و مهر سازمانی اقدام لازم را به عمل آورند.

وی تصریح کرد: تاریخ انتشار فراخوان 29 مهر 1402، مهلت دریافت اسناد فراخوان تا سوم آبان 1402 و مهلت ارسال پاسخ استعلام تا 17 آبان 1402 است.

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


8 + دو =