اخبار مشق شب, کارگاه مهارتی, کارگاه‌های مهارتی

یک حساب بانکی بسیار ویژه

 

فرض کنید یک حساب بانکی داشتید که هر روز صبح 86400 دلار واریز می کرد. با این حال، حساب روزانه هیچ موجودی ندارد، به شما اجازه نمی‌دهد موجودی نقدی نگه دارید و هر عصر هر بخشی از مبلغی را که در طول روز استفاده نکرده‌اید لغو می‌کند. شما چکار انجام خواهید داد؟

 

احتمالا هر روز  دلارها را بیرون می کشید!

 

همه ما این بانک را داریم – به آن زمان می گویند. هر روز صبح، 86400 ثانیه به شما اعتبار می دهد. هر شب هر زمانی را که در استفاده عاقلانه شکست خورده اید، حذف می کند. روز به روز تعادل ندارد.

 

این اجازه اضافه برداشت را نمی دهد، بنابراین نمی توانید در مقابل خود وام بگیرید یا بیشتر از زمان خود استفاده کنید. هر روز، حساب تازه شروع می شود. اگر نتوانید از سپرده های روز استفاده کنید، این ضرر شماست و نمی توانید برای پس گرفتن آن درخواست تجدید نظر کنید.

 

نکته مهم:

 

چیزی به نام زمان قرض وجود ندارد. شما نمی توانید به وقت خود یا در مقابل شخص دیگری وام بگیرید. زمانی که دارید، زمانی است که دارید. درست مانند پول، مدیریت زمان نیز با شماست که تصمیم می گیرید چگونه آن را خرج کنید.

به ندرت پیش می‌آید که ما زمان انجام کارها را نداشته باشیم، اما در مورد اینکه آیا می‌خواهیم آنها را انجام دهیم و در اولویت‌های ما قرار می‌گیرند، به ندرت پیش می‌آید.

#توسعه فردی

#رضا هوشمند

#کارگاه‌های مهارتی

#آداب گفت وگو

#ارتباط موثر

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


− 1 = سه