اخبار دنیای نشر, اخبار فرهنگی، ادبی، هنری ایران, اخبار کارگاه های مهارت زندگی, اخبار مشق شب

پادکست مشق شب به زودی راه‌اندازی می‌شود/ پادکست چیست؟

پادکست مشق شب به زودی راه اندازی می‌شود/

پادکست چیست؟

پادکست،  مدیا یا همان رسانه صوتی است که به صورت دنباله‌دار و سریالی در فضای مجازی منتشر می‌شود‌.

به پادکست رادیوی اینترنتی هم می‌گویند‌.

محتوای پادکست شامل مطالبی است که توسط افراد شنیده می‌شود و در میانه و پیش و پس و حین خوانش؛ ترانه و صداهایی هم خوان و یا موزیک پخش می‌شود.

یک پادکست فایل صوتی با موضوع مشخصی است که از جهات مختلف به  صورت هدفمند به متن و حاشیه مووضع می‌پردازد و سعی دارد مخاطب و شنونده را به درک و ارتباط بهتری برساند.

موسسه انتشاراتی مشق شب بنا دارد پادکست مشق شب را راه اندازی کند.

هدف از راه اندازی رادیوی اینترنتی یا همان پادکست مشق شب ایجاد تعامل، بستر سازی ارتباط دو سویه نویسندگان و مترجمان مشق شب با شنوندگان است.

پادکست مشق شب  با ارائه گفت‌و‌گو‌های جذاب و مستند و واگفت تجربه‌های زیستۀ نویسندگان، هنرمندان، ورزشکاران، سیاست مداران و …مخاطبان خود را به درکی ژرفتر و عمیق تری از زندگی  رهنمون باشد.

پادکست مشق شب در برنامه تابستان 1401 خود بنا دارد محتواهای رمان‌ها، داستان‌ها، شعرها و محتواهای پژوهشی، روانشاسی، اجتماعی و علمی که در کتاب‌های این انتشارت چاپ و منتشر شده است را با خوانش خودِ نویسندگان، مترجمان و پژوهشگرانش ارائه دهد، توصیه می‌کنم این پادکست را از دست ندهید چراکه بهترین فرد برای خواندن کتاب، نویسنده و خالق اثر است و می‌تواند ما را به دریافت‌های بهتر و بیشتری از کتاب و اثر برساند.

پادکست مشق شب در بخشی مستقل به ارائه صوتی محتواهای تولید شده در کارگاه‌های مهارت زندگی که از در اخصی نقاط ایران عزیز در معاشرت با کودکان و نوجوانان و خانواده های آنها تهیه شده است بپردازد.

آشنایی با فرهنگ، آداب، آرزوها و اندیشه فرزندان ایران در جای جای وطن خالی از لطف نیست. در پادکست های مشق شب شما   گفت و گوهای رضا هوشمند مدرس کارگاه‌‌های مهارت زندگی با دانش آموزان، کودکان و نوجوانان و خانواده‌های آنها را می‌شنوید.

پادکست مشق شب سراغ هنرمندان، کارآفرینان، ورزشکاران و پیش کسوتان ایران می‌رود و  شما را با زندگی و تجربیات ناب آن‌ها آشنا خواهد کرد.

پی نوشت: تحریریه مشق شب در حال آماده سازی پادکست مشق شب است و به زودی با محتوای هدفمند میزبان شما خواهد بود.

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


شش + = 7