اخبار دنیای نشر, اخبار مشق شب

انتصاب دکتر راضیه معصومی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان/ پیام تبریک هیئت رئیسه دانشکده

انتصاب دکتر راضیه معصومی به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان/ پیام تبریک هیئت رئیسه دانشکده

دکتر حسین قناعتی طی ابلاغی دکتر راضیه معصومی را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان منصوب کرد. متن ابلاغ به شرح ذیل است:

سرکار خانم دکتر راضیه معصومی

دانشیار محترم دانشکده پرستاری و مامایی

 

با سلام و احترام

ادا دین به سازمانی مانند دانشگاه علوم پزشکی تهران که با سابقه طولانی و درخشان خود دارای جایگاهی ممتاز در کشور است برای اعضای هیئت علمی دانشگاه ما نعمتی بزرگ و فرصتی مغتنم است و می تواند منشاء برکات بسیار باشد. نظر به سوابق ارزشمند علمی و با توجه به ابعاد شخصیتی سرکارعالی بدین وسیله به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان منصوب می‌شوید تا با تکیه بر تجارب بالا و ارزنده مدیریتی خود انجام وظیفه نمایید . بدون تردید مشارکت شما در امور مرتبط با بانوان می‌تواند نقش بسزایی در پیشرفت سازمانی داشته باشد. امیدوارم با استعانت از درگاه باری تعالی و عنایات حضرت ولی عصر(عج) در انجام امور محوله آنچنان که مورد رضای اوست موفق و موید باشید.

دکتر حسین قناعتی

رئیس دانشگاه

 

 

هئیت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی در پیامی انتصاب دکتر راضیه معصومی را بعنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان تبریک گفت. متن پیام به شرح ذیل است:

دکتر راضیه معصومی

دانشیار گروه آموزش مامایی وسلامت باروری

با سلام و احترام

انتصاب شایسته شما را به عنوان مشاور رئیس دانشگاه در امور زنان که نشان از درایت، لیاقت و توانمندی شما دارد را تبریک و تهنیت گفته وتوفیق روز افزون شما را در تمامی عرصه های زندگی از درگاه احدیت مسئلت می نماید.

هیئت رئیسه دانشکده پرستاری و مامایی

 

با دکتر راضیه معصومی بیشتر آشنا شویم:

 

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


پنج × 3 =