اخبار دنیای نشر, اخبار فرهنگی، ادبی، هنری ایران, اخبار مشق شب

ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» آغاز می‌شود

سخنگو و قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه کتاب تهران خبر داد؛
ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در «سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» آغاز می‌شود.

 

سخنگو و قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از آغاز ثبت‌نام ناشران برای حضور در «سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران» از ششم اسفند ماه ۱۴۰۱ خبر داد.

 

انتشارات مشق شب به صورت حضوری و مجازی در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران میزبان شماست.

 

به گزارش خبرنگار مشق شب و به نقل از ستاد برگزاری سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، علی رمضانی(سخنگو و قائم‌ مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران) با بیان اینکه ثبت‌نام ناشران داخلی برای حضور در سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از ششم اسفند ماه  ۱۴۰۱ آغاز می‌شود، گفت: ناشران متقاضی حضور در این نمایشگاه می‌توانند با مراجعه به سامانه ketab.ir ضوابط و شرایط حضور در این نمایشگاه را مشاهده و نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.

رمضانی با اشاره به شیوه برگزاری این دوره از نمایشگاه گفت: سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران به دو شکل فیزیکی و مجازی برگزار خواهد شد و ناشران برای حضور در این نمایشگاه در یک درگاه ثبت‌نام می‌کنند و هر ناشر مجاز است با توجه به ضوابط و مقررات نمایشگاه در هر دو شکل نمایشگاهی(فیزیکی و مجازی) یا صرفا در شکل مجازی شرکت کند.

انتشارات مشق شب به صورت حضوری و مجازی در سی و چهارمین نمایشگاه کتاب تهران میزبان شماست.

سخنگو و قائم مقام سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران عنوان کرد: سال مبنای عرضه کتاب برای فروش در شکل فیزیکی این دوره از نمایشگاه، کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۸به بعد و در شکل مجازی کتاب‌های منتشر شده سال ۱۳۹۲به بعد خواهد بود.

رمضانی با تاکید بر اینکه ناشران متقاضی حضور در سی وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای اعلام وصول کتاب‌های خود اقدام کنند، گفت: ناشران برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با مرکز پاسخگویی نمایشگاه با شماره های ۹۱۰۰۶۳۶۳-۰۲۱ داخلی های۳۱۷ ، ۳۱۹ ، ۳۲۰ ، ۳۲۱ و ۰۲۱۶۶۴۶۶۲۹۰ و ۰۲۱۶۶۴۶۷۶۱۵ تماس بگیرند.

علی رمضانی در پایان درخصوص زمان و محل برگزاری این دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران توضیح داد و گفت: سی‌و‌چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ برگزار و  مکان برگزاری آن پس از اعلام نظر دستگاه‌های مسئول، اطلاع‌رسانی می‌شود.

ما وطن را مشق می‌کنیم.

نشر_مشق_شب، مشق_شب، نمایشگاه_کتاب، نمایشگاه_کتاب_تهران، سی_و_چهارمین_نمایشگاه_کتاب_تهران، خانه_کتاب، ستاد_برگزاری_نمایشگاه_کتاب_تهران، انتشارات_مشق_شب، اخبار_مشق_شب، خبر، خبر_کتاب، اخبار_نشر، اخبار_کتاب

 

علی_رمضانی، سخنگو، سخنگوی_ستاد_برگزاری_نمایشگاه_کتاب_تهران، وزارت_ارشاد، واحد کتاب، وزارت_فرهنگ_و_ارشاد_اسلامی

#اخبار_مشق_شب، #رسانه_مشق_شب، #سایت_مشق_شب، #اخبار_نشر، #اخبار_کتاب

اخبار_مشق_شب، رسانه_مشق_شب، سایت_مشق_شب، اخبار_نشر، اخبار_کتاب

بازگشت بە لیست

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


9 − هفت =