اخبار فرهنگی، ادبی، هنری ایران, اخبار کارگاه های مهارت زندگی, اخبار مشق شب, کارگاه مهارتی, کارگاه‌های مهارتی

کارآفرین میلیونر که فقط 13 سال دارد 

برخی کارآفرینان موفق معتقدند:تبدیل شدن به یک کارآفرین بیشتر از آنکه نیازمند سرمایه و دانش فنی باشد، نیازمند پشتکار و خلاقیت است.

اکثر کارآفرینان که توانسته‌اند ثروتی برای خود فراهم کنند، در سخنرانی‌های خود به این موضوع اشاره می‌کنند که اگر برای لذت بردن از زندگی و با هدف کمک به مردم کار کنید، ثروت، خود به خود شما را پیدا خواهدکرد. ادعایی که به نظر می‌رسد با بررسی سرگذشت کارآفرینی میلیونر‌های نوجوان رنگ حقیقت به خود می‌گیرد. در ادامه داستان یک کارآفرین میلیونر را خواهید خواند که بعضی از سن خیلی پایین کارش را آغاز کرده است.

لیمونادهای عسلی میکیلا اولمر

اولمر تنها ۴ سال داشت که کار تهیه‌ی لیموناد و فروش آن در دکه‌ی خودش در تگزاس را شروع کرد. لیموناد‌های میکیلا از آن زمان تغییراتی کرده‌اند و حالا عسل و بذر کتان هم در ترکیبات خود دارند. در حقیقت کسب و کار کوچک اولمر حالا تبدیل به یک شرکت واقعی شده است.
در سال ۲۰۱۵، یعنی زمانی که میکیلا ۹ سال داشت، فروشگاه زنجیره‌ای معروفی، به سراغ شرکت او آمد و قراردادی ۱۱ میلیون دلاری برای فروش لیموناد‌های این شرکت بست. از اینجا بود که شرکت میکیلا اوج گرفت و شروع به پیشرفت کرد. حالا کسب و کار اولمر گسترش پیدا کرده و شرکت او علاوه بر انواع مختلفی از لیموناد، محصولات دیگری مثل نرم کننده‌ی لب هم تولید می‌کند. میکیلا حالا 17 سال دارد و از 13 سالگی به همراه دیگر مدیران شرکتش که پدر و مادر او هستند، به نقاط مختلف کشورش سفر می‌کند و در کنفرانس‌هایی با موضوع کارآفرینی و رهبری سخنرانی می‌کند.

#رضا هوشمند

#کارگاه‌های مهارتی

#آداب گفت وگو

#ارتباط موثر

بازگشت بە لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *


دو − = 1